Níže jsme pro Vás zpracovali nejčastěji kladené dotazy. Pokud zde nenaleznete odpověď na svůj dotaz, neváhejte se obrátit na naše rezervační oddělení či hotelovou recepci.

 

Jak je to s parkováním?
Parkovat můžete v našem parkovacím domě, který je hlídaný nebo můžete využít venkovní parkoviště přes cestu před hotelem.

Kdy je check-in/check-out?
Přihlášení je možné od 14 hodin. Pokoj je třeba opustit do 11 hodin (větší skupiny a privát do 10:00). Vstupy Vám platí ještě celý odjezdový den až do konce otvírací doby jednotlivých středisek.

Kdy se podávají snídaně/obědy/večeře?
Snídaně se podávají od 7.00 do 10.00 hodin, obědy od 12.30 do 14.30 a večeře od 17.30 do 20.30 hodin.

Můžeme si přiobjednat večeře?
Večeře je potřeba si zarezervovat a zaplatit nejdéle do 16 hodin na hotelové recepci.

Můžeme si přiobjednat oběd?
Oběd lze objednat při rezervaci nebo na hotelové recepci min. den předem (do 24:00).

Jsou na pokoji k dispozici župany?
Župany je možné si zapůjčit za vratnou hotovostní zálohu 500 CZK nebo 20 € na hotelové recepci.

Můžeme s čipy do vody?
Čipy jsou vodotěsné, takže s nimi můžete i do vody.

Můžeme natěžovat útratu na pokoj?
Můžete natěžovat útratu na pokoj, je ale potřeba při příjezdu vytvořit předautorizaci Vaší platební karty. V den odjezdu po vyrovnání hotelového účtu bude předautorizace zrušena.

Můžeme jít do Aquaparku v županech?
Můžete, případně můžete využít převlékárny a skříněk přímo v Aquaparku. Skřínku si otevřete pomocí čipu.

Jak prokážu, že mám v balíčku přístupy do zábavních středisek?
Při registraci do našeho hotelu Vám recepční připraví čip (žluté hodinky s našim logem), které slouží jako klíček od pokoje, ale také máte nahrané neomezené vstupy (dle balíčku).

Můžeme někde nechat zavazadla?
Zavazadla si můžete uschovat v naší kufrárně za hotelovou recepcí.

Můžeme si uschovat lyže/kola?
Pro úschovu kol a lyží máme k dispozici lyžárnu/kolárnu, do které mají přístup jen recepční nebo bezpečnostní služba hotelu.

Jak je to se vstupem ZOO v den odjezdu?
Pokud chcete navštívit ZOO v den odjezdu, samozřejmě můžete, vstup máte nahraný na čipu. Čipy můžete zanechat přímo v ZOO ve schránce u pokladny a nemusíte je vracet zpět do hotelu.

Můžeme si s sebou vzít psa?
Čtyřnozí kamarádi jsou u nás vítáni, jen je účtován poplatek viz ceník

Jsem vegetarián/vegan, máte u Vás v nabídce nějaké jídlo pro vegetariány/vegany?
Našim hostům vycházíme maximálně vstříc. Pokud dostaneme informaci v předstihu (min. 3 dny před příjezdem), není problém nastavit stravování i s nabídkou pro vegetariány/vegany.

Je možné se stravovat bezlepkově?
Bezlepkové potraviny jsou standardně nabízeny jakou součást bufetu (snídaně, večeře). Doporučujeme ale bezlepkovou stravu nahlásit při příjezdu na hotelové recepci.